Лауреати Міжнародної грантової премії Говорунів

2018 рік

В’ячеслав Пасинок (Харків)

Художня спеціалізація: дизайнер, художник-кераміст.

Головні напрямки творчих зацікавлень: дизайн інтер’єру,  художня кераміка, художня обробка дерева.

Участь у виставках, конкурсах, пленерах  та мистецьких проектах:

·         виставка в рамках Арт-проекту «Обдарована молодь України» (Харків, 2014);

·         конкурс плакатів «Від миру в родині – до миру в Україні!» у рамках Всеукраїнської акції «16 днів без насильства» (Харків, 2014);

·         виставка «Мистецькі вітання героям» (Чугуїв, Харківщина, 2015);

·         Х Міжнародний молодіжний гончарський фестиваль «Опішне–2016» (Опішне, Полтавщина, 2016, Гран-прі);

·         ІІ Всеукраїнська виставка абстрактного живопису Національної спілки художників України (Київ, 2017);

·         Всеукраїнська художня виставка до Дня художника, ініційована Національною спілкою художників України (Харків, 2017);

·         ХХVІ Міжнародний огляд-конкурс дипломних проектів випускників архітектурних і дизайнерських шкіл (номінація «Дизайн інтер’єру») (Івано-Франківськ, 2017, Гран-прі);

·         організація «KharkivFashion–2017» (Харків, 2017);

·         КЕРАМОрезиденція на творчій базі Національного музею-заповідника українського гончарства (мистецький проект «AttheCROSS» («Біля ХРЕСТА»), Опішне, Полтавщина, 2017);

·         курси італійського дизайну (course «Design Italians») (Харків–Київ, 2017).

Місця зберігання творів: Національний музей-заповідник українського гончарства в Опішному, Державна спеціалізована художня школа-інтернат І-ІІІ ступенів «Колегіум мистецтв у Опішному» імені Василя Кричевського, Харківська державна академія дизайну і мистецтв.

Миті творчості

 

Мистецький проект

«Перевтілення. Пробудження. Новий початок»

 

 

Концепція твору

«Композиція втілює момент очищення, який, можливо, ніколи не повториться. Це ніби мить народження, іноді болюча, утілена в грубій чорній глибі, яка давить на світле пробудження. Різні за розміром глиняні блоки, що немовби виростають з землі, символізують соціум, у якому кожен, незалежно від віку, має порок, але й надію на очищення.

Кожний елемент має два типи поверхні – гладку (чорна, димлена кераміка) та рельєфну (полігональну), контрастні за своєю сутністю. Перша символізує земне, людину в рабстві гріхів. Як скульптор з глиби висікає прекрасне, так і Господь відтинає від нас зайве й порочне: грубий блок стає яскравим та набуває форми діаманту, який огранив ювелір. Саме тому полігональна гладка поверхня жовтого кольору символізує духовне очищення людини від гріхів. Так людина отримує оновлення».

 

Вручення грантової Премії лауреату

 

 

Фото Тараса Пошивайла