Кераміка тонкощів Ігоря Ковалевича

Увага! Увага! Увага! Запрошуємо всіх долучитися до дивовижного світу гончарства! З 21 до 26 серпня 2018 року Національний музей-заповідник українського гончарства працює до 19.00 години. До зустрічі в Опішному!

вкл. 08 лютого 2018.

Нині в Опішному експонується кераміка, в якій ідейна й технологічна довершеність єднаються гранню таланту мистця-автора – художника-кераміста, члена Національної спілки художників України, члена Міжнародної академії кераміки Ігоря Ковалевича (Львів). 24 січня 2018 року на життєвому обрії мистця запаленіло 65…
Серед потужної когорти львів’ян, що розпочали свій творчий шлях з Львівської експериментальної кераміко-скульптурної фабрики, роботи кераміста виразно інакші. Ігор Ковалевич тонко відчуває свою художню індивідуальність й упевнено творить власний стиль.

Портал, що матеріалізує його ідеї, – кам’янкова, фаянсова й порцелянова маси. Благородність білого, вишукані елементи фактурного декору й мереживного ліплення, стримані акценти кольорових полив майстерно відображають глибокий внутрішній світ мистця. Неординарний експериментатор із пластикою форм, він постає, до певної міри, самобутнім новатором у сучасному мистецтві кераміки.
Ігор Ковалевич є учасником багатьох арт-проектів як в Україні, так і поза її межами. У його особистій колекції – чимало відзнак мистецьких форумів Єгипту, Іспанії, Італії, Китаю, Південної Кореї, Німеччини, Польщі, Португалії, Румунії, Сербії, Словенії, Тайваню, Угорщини, Хорватії. Художник-кераміст став першим серед українських мистців членом престижної світової організації –– Міжнародної академії кераміки в Женеві (Швейцарія).

Персональну колекцію творів Ігоря Ковалевича у фондовій збірці Національного музею-заповідника українського гончарства представляють близько 30 робіт (2008–2012), які здобули нагороди в Національних виставках-конкурсах художньої кераміки, проведених в Опішному.

«Твір мистецтва повинен промовляти сам за себе, говорити своїми ознаками – формою, кольором, фактурою – тобто своєю власною, тільки йому притаманною мовою», – означує кераміст концепт своєї творчості.
Нині експозиція виразно запрошує до діалогу не лише глядача, а й самого автора, адже презентує певний зріз його мистецьких інспірацій.

Жанна Невкрита,
інформаційна служба
Національного музею-заповідника українського гончарства
Фото Тараса Пошивайла